top of page
252613777_4410077259042225_1696205899850592102_n_edited.jpg
Rectangle 122.png

ГКЗ

(ГАЛУЗЕВЕ КОРПОРАТИВНЕ ЗАМОВЛЕННЯ)

Це гра про перезавантаження ринку. Бізнеси з однієї галузі створюють нові відносини і правила ринку.

Старт гри "ГКЗ"  — березень-квітень 2025 року Україна, Закарпаття

Галузеве Корпоративне Замовлення (ГКЗ) — це проект для компаній, які спрямовують свою діяльність на відбудову України.Для компаній, які працюють на одному ринку та мають потребу у координації своєї діяльності в його межах. Ми реалізували 4 проєкти для учасників будівельного ринку.

Ця гра дає можливість учасникам розібратися з управлінськими викликами та вдосконалити ринкову взаємодію між командами, забезпечуючи вигідні умови для всіх учасників.

Як керувати ситуацією на ринку для досягнення своїх цілей? Як налагодити партнерські відносини та взаємодію з іншими компаніями на ринку екологічно як для кожного, так і для ринку в цілому?

КОМПАНІЯ «МЕДІА-КЛЮЧ»  ДОПОМАГАЄ ОТРИМАТИ ВІДПОВІДЬ НА ЦЕ ЗАПИТАННЯ  ЗА ДОПОМОГОЮ ТЕХНОЛОГІЇ РЕФЛЕКСИВНОЇ ГРИ

ЩО ТАКЕ РЕФЛЕКСИВНА ГРА "ГКЗ"?

Рефлексивна гра - це унікальний метод, який відтворює реальну бізнесову ситуацію з усіма її внутрішніми та зовнішніми проявами, взаємодіями і ефектами. 
 

Вона дозволяє перевірити свої стратегії, покращити їх і отримати нове бачення ситуації. 

У грі, як і в житті, учасники і команди вирішують свої завдання, взаємодіють, домовляються між собою, аналізують особливості ринку в поточній ситуації та вибудовують у грі саме ті взаємозв'язки, які необхідні для досягнення своїх цілей.

252827768_4410012192382065_7898694764245271547_n_edited.jpg

ДЛЯ КОГО ГРА?

Гра для тебе, якщо ти хочеш якісних змін в твоїй компанії

КОМПАНІЇ, ЯКІ ПРАЦЮЮТЬ НА ОДНОМУ РИНКУ

Щоб зрозуміти як:

  • виводити продукт на ринок

  • співпрацювати з іншими компаніями

  • створювати ланцюжки екосистеми ринку

  • працювати з підрядниками

  • знаходити підрядників та домовлятися

ТОП-МЕНЕДЖЕРИ КОМПАНІЙ, ПРИСУТНІХ НА РИНКУ

Щоб знати як:

  • Вийти на новий ринок

  • Вивести продукт на ринок

  • Зайняти бажану позицію на ринку

  • Створити партнерство

  • Реалізувати свою стратегію

КОМПАНІЇ-ПАРТНЕРИ, ЯКІ ЗАБЕЗПЕЧУЮТЬ РОБОТУ РИНКУ
 

(Юристи, Маркетологи, Фінансисти)

Щоб знати як:

  • ​Запровадити сервіс для бізнесів

  • Знайти “своїх клієнтів”

  • Вибудувати партнерські відносини з компаніями-замовниками, що дозволять усім учасникам задовольнити свої інтереси

  • Зайняти бажану позицію на ринку

  • Розширити свій спектр послуг, спираючись на потреби того чи іншого ринку

Rectangle 53.png
252879674_4409991695717448_323346828492898898_n_edited.jpg

ЯК ПРОХОДИТЬ ГРА?

СТАРТ

ФІНІШ

Три дні активної праці над вирішенням свого запиту шляхом роботи в команді, брейнштормів, розробки плану свого майбутнього завдяки спеціально побудованому процесу гри, мини-лекции .

ЩО В РЕЗУЛЬТАТІ ГРИ ОТРИМУЄТЕ?

252765447_4410046672378617_2871419158762501855_n_edited.jpg
  • Формування нових продуктів та робочі технології змін як в компанії, так і на ринку.
  • Вміння ефективно працювати в команді та домовлятись Із іншими гравцями ринку.
  • Досвід публічних виступів та здатність генерувати ідеї для розвитку.
  • Навичку фокусування на пошуку рішення проблеми та використання інструментів аналізу оточуючого середовища.
  • Вміння читати співрозмовника та зберігати холодний розум у критичних ситуаціях.
  • Розуміння, з чого починати зміни та проекти, і як визначити перший крок для успіху.
  • І багато інших якісних навичок і досвіду для досягнення високих результатів у бізнесі та командній роботі.
  • Інсайти, відкриття, одкровення — про себе, бізнес, людей і світ

Фінансові умови

Цю інформацію повідомимо ближче до початку проєкту.

Чому для такої роботи вибрано формат рефлексивної гри?

У рефлексивній грі одночасно “грають” три рівні:
target_1436737.png

ОСОБИСТИЙ РІВЕНЬ УЧАСНИКА

Кожен учасник починає бачити і розрізняти свої особисті стратегії поведінки, методи взаємодії. Він усвідомлює, що він робить, як взаємодіє з іншими, і вирішує, чи є його поведінка ефективною, чи потребує змін. Якщо учасник зважиться на зміни, він може спробувати нові способи в грі та отримати досвід, який можна забрати в реальне життя.

network_509583.png

КОМАНДНИЙ РІВЕНЬ

Для учасників-команд це можливість побачити внутрішньо-командні проблеми — делегування, відсутність довіри, недостатню відповідальність та інші. Ці процеси залишаються для опрацювання в команді та не “висвічуються” на загальному ігровому полі. Проте у команди з'являється реальна можливість змінити свою роботу та взаємодію, забравши особистий досвід у реальне життя.

teamwork_582634.png

РИНКОВИЙ  РІВЕНЬ

На загальному ігровому полі команди взаємодіють між собою, що є моделлю ринку. Тут можна спільно створювати нові інструменти та відпрацьовувати способи ринкової взаємодії. Учасники можуть вивести свій продукт на "ігровий ринок", і якщо їм вдасться захопити інші групи, вони отримають досвід успішного виведення продукту на ринок.

bottom of page