

ГКЗ
(ГАЛУЗЕВЕ КОРПОРАТИВНЕ ЗАМОВЛЕННЯ)
Це гра про перезавантаження ринку. Бізнеси з однієї галузі створюють нові відносини і правила ринку.

Старт гри "ГКЗ" — березень-квітень 2025 року Україна, Закарпаття
Галузеве Корпоративне Замовлення (ГКЗ) — це проект для компаній, які спрямовують свою діяльність на відбудову України.Для компаній, я кі працюють на одному ринку та мають потребу у координації своєї діяльності в його межах. Ми реалізували 4 проєкти для учасників будівельного ринку.
Ця гра дає можливість учасникам розібратися з управлінськими викликами та вдосконалити ринкову взаємодію між командами, забезпечуючи вигідні умови для всіх учасників.
Як керувати ситуацією на ринку для досягнення своїх цілей? Як налагодити партнерські відносини та взаємодію з іншими компаніями на ринку екологічно як для кожного, так і для ринку в цілому?
КОМПАНІЯ «МЕДІА-КЛЮЧ» ДОПОМАГАЄ ОТРИМАТИ ВІДПОВІДЬ НА ЦЕ ЗАПИТАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ ТЕХНОЛОГІЇ РЕФЛЕКСИВНОЇ ГРИ
ЩО ТАКЕ РЕФЛЕКСИВНА ГРА "ГКЗ"?
Рефлексивна гра - це унікальний метод, який відтворює реальну бізнесову ситуацію з усіма її внутрішніми та зовнішніми проявами, взаємодіями і ефектами.
Вона дозволяє перевірити свої стратегії, покращити їх і отримати нове бачення ситуації.
У грі, як і в житті, учасники і команди вирішують свої завдання, взаємодіють, домовляються між собою, аналізують особливості ринку в поточній ситуації та вибудовують у грі саме ті взаємозв'язки, які необхідні для досягнення своїх цілей.

ДЛЯ КОГО ГРА?
Гра для тебе, якщо ти хочеш якісних змін в твоїй компанії


КОМПАНІЇ, ЯКІ ПРАЦЮЮТЬ НА ОДНОМУ РИНКУ
Щоб зрозуміти як:
-
виводити продукт на ринок
-
співпрацювати з іншими компаніями
-
створювати ланцюжки екосистеми ринку
-
працювати з підрядниками
-
знаходити підрядників та домовлятися

ТОП-МЕНЕДЖЕРИ КОМПАНІЙ, ПРИСУТНІХ НА РИНКУ
Щоб знати як:
-
Вийти на новий ринок
-
Вивести продукт на ринок
-
Зайняти бажану позицію на ринку
-
Створити партнерство
-
Реалізувати свою стратегію

КОМПАНІЇ-ПАРТНЕРИ, ЯКІ ЗАБЕЗПЕЧУЮТЬ РОБОТУ РИНКУ
(Юристи, Маркетологи, Фінансисти)
Щоб знати як:
-
Запровадити сервіс для бізнесів
-
Знайти “своїх клієнтів”
-
Вибудувати партнерські відносини з компаніями-замовниками, що дозволять усім учасникам задовольнити свої інтереси
-
Зайняти бажану позицію на ринку
-
Розширити свій спектр послуг, спираючись на потреби того чи іншого ринку


ЯК ПРОХОДИТЬ ГРА?
СТАРТ
ФІНІШ
Три дні активної праці над вирішенням свого запиту шляхом роботи в команді, брейнштормів, розробки плану свого майбутнього завдяки спеціально побудованому процесу гри, мини-лекции .
ЩО В РЕЗУЛЬТАТІ ГРИ ОТРИМУЄТЕ?

-
Формування нових продуктів та робочі технології змін як в компанії, так і на ринку.
-
Вміння ефективно працювати в команді та домовлятись Із іншими гравцями ринку.
-
Досвід публічних виступів та здатність генерувати ідеї для розвитку.
-
Навичку фокусування на пошуку рішення проблеми та використання інструментів аналізу оточуючого середовища.
-
Вміння читати співрозмовника та зберігати холодний розум у критичних ситуаціях.
-
Розуміння, з чого починати зміни та проекти, і як визначити перший крок для успіху.
-
І багато інших якісних навичок і досвіду для досягнення високих результатів у бізнесі та командній роботі.
-
Інсайти, відкриття, одкровення — про себе, бізнес, людей і світ
Фінансові умови
Цю інформацію повідомимо ближче до початку проєкту.
Чому для такої роботи вибрано формат рефлексивної гри?
У рефлексивній грі одночасно “грають” три рівні:

ОСОБИСТИЙ РІВЕНЬ УЧАСНИКА
Кожен учасник починає бачити і розрізняти свої особисті стратегії поведінки, методи взаємодії. Він усвідомлює, що він робить, як взаємодіє з іншими, і вирішує, чи є його поведінка ефективною, чи потребує змін. Якщо учасник зважиться на зміни, він може спробувати нові способи в грі та отримати досвід, який можна забрати в реальне життя.

КОМАНДНИЙ РІВЕНЬ
Для учасників-команд це можливість побачити внутрішньо-командні проблеми — делегування, відсутність довіри, недостатню відповідальність та інші. Ці процеси залишаються для опрацювання в команді та не “висвічуються” на загальному ігровому полі. Проте у команди з'являється реальна можливість змінити свою роботу та взаємодію, забравши особистий досвід у реальне життя.

РИНКОВИЙ РІВЕНЬ
На загальному ігровому полі команди взаємодіють між собою, що є моделлю ринку. Тут можна спільно створювати нові інструменти та відпрацьовувати способи ринкової взаємодії. Учасники можуть вивести свій продукт на "ігровий ри нок", і якщо їм вдасться захопити інші групи, вони отримають досвід успішного виведення продукту на ринок.