

УПРАВЛІНЕЦЬ &
НЕВИЗНАЧЕНІСТЬ

Старт курсу 2024/2025 - 20-23 червня 2024 року
Ключова Фігура - управлінець, який системно мислить і системно веде бізнес, володіє технологіями рефлексивного аналізу та управління, здатний створювати інструменти управління, адекватні нестандартним ситуаціям.
ШКОЛА КЛЮЧОВИХ ФІГУР, ЗАСНОВАНА 2010 РОКУ, НАВЧАЄ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ ДО ВЕДЕННЯ БІ ЗНЕСУ, РЕФЛЕКСИВНОГО УПРАВЛІННЯ.
АВТОРСЬКА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ.
КОМПАНІЯ «МЕДІА-КЛЮЧ»
РОЗВИВАЄ УПРАВЛІНЦІВ І КОМПАНІЇ
ЩО ТАКЕ РЕФЛЕКСИВНА ГРА ?
Рефлексивна гра - це унікальний метод, який відтворює реальну бізнесову ситуацію з усіма її внутрішніми та зовнішніми проявами, взаємодіями і ефектами.
Вона дозволяє перевірити свої стратегії, покращити їх і отримати нове бачення ситуації.
У грі, як і в житті, учасники і команди вирішують свої завдання, взаємодіють, домовляються між собою, проводять брейншторми та стратегічні сесії.
Особливість гри в тому, що вона дозволяє швидко тестувати нові стратегії на модельному ринку, що є неймовірно корисним для осмислення та трансформації своїх підходів.

ДЛЯ КОГО ГРА?
Гра для тебе, якщо ти хочеш якісних змін з проектом, командою, керівництвом, інвесторами, собою.


ПІДПРИЄМЦЮ
Щоб зрозуміти як:
-
побудувати ефективну команду.
-
навчитись діяти у нестабільній ситуації.
-
впровадити іновації та зміни.
-
перестати тягнути все на собі.
-
Розвивати, масштабувати свій бізнес.

СТАРТАПЕРУ
Щоб знати як:
-
генерувати якісні ідеї;
-
зібрати та втримати команду;
-
знайти та зацікавити інвесторів;
-
протестувати стратегії запуску продукту;
-
виходити на нові ринки.

УПРАВЛіНЦЮ
Щоб знати як:
-
організувати стабільну роботу відділу;
-
налаштувати стабільні горизонтальні та вертикальні звʼязки;
-
як домовитися з власником про правила гри у бізнесі
-
ефективно мотивувати команду;
-
підняти свій статус та авторитет;
рости та розвиватись.


ЯК ПРОХОДИТЬ ГРА?
СТАРТ
ФІНІШ
Три дні повного занурення
Три дні активної праці над вирішенням свого запиту шляхом роботи в команді, брейнштормів, розробки плану свого майбутнього завдяки спеціально побудованому процесу гри.
ЩО ВИ ОТРИМАЄТЕ В РЕЗУЛЬТАТІ ГРИ?

-
відповідь на свій запит
-
досвід формування нових продуктів
-
працюючі технології змін в компанії чи на ринку
-
вміння ефективно працювати в команді
-
вміння домовлятись з інвесторами
-
досвід публічного виступу
-
вміння генерувати ідеї
-
навичку фокусування на пошуку рішення проблеми
-
інструменти аналізу оточуючого середовища
-
вміння «читати» співрозмовника
-
зберігати холодний розум у критичних ситуаціях
-
розуміння з чого починати зміни, проекти, яким має бути перший крок
* і багато-багато іншого якісного досвіду
Фінансові умови
-
850€ - участь у грі (включаючи всі необхідні для роботи матеріали)
або
-
750€ - Early Bіrds (200 евро предоплата до 29.02.2024. Повна оплата до 15.03.2024)
Що не входить у вартість?
-
Проживання і харчування
(приблизна вартість 350-400€)
-
Дорога до Кракова
-
Трансфер до готелю


14 сессій
1
Старт 20 июня в четверг в 16:00.
Финиш - вечер воскресенья.
Гра відкрита - для студентів + вільний доступ.
РЕФЛЕКСИВНА ГРА
2
1. Системно-діяльнісний підхід.
2. Основи системної методології.
3. Відмінності та особливості предметної та управлінської діяльності.
4. Функціональна формула предметної діяльності.
5 Делегування.
ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНІ СЕСІЇ
3
6. Функції - повноваження - відповідальність.
7. Баланс тріади «функції - повноваження - відповідальність».
8. Постановка завдань.
9. Управлінська діяльність.
10. Архітектура бізнесу.
4
11. Позиційні та системоутворювальні конфлікти.
12. Технологія роботи з конфліктами.
13.Схема «Ромашка».
14.Команда і формування команд.
15.Особливості команди в поточній ситуації.
5
16.Формування команд для виконання шкільного завдання.
17 Режими функціонування та розвитку.
18. Що необхідно для успішного функціонування компанії.
19.Управління розвитком компанії.
6
Рефлексивна гра «Управлінець VS Невизначеність»
Набуття ігрового досвіду «засвоєння» та використання інструментів і технологій рефлексивного аналізу та управління.
ІГРОВА СЕСІЯ
7
1.Стратегія розвитку компанії.
2.Програма розвитку і «Мультфільм».
3. що робити, коли не знаєш, що робити?
4 Принцип «Велика Книга».
5.Проведення переговорів.
ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНІ СЕСІЇ
8
6.Мотивація і самомотивація.
7.Ухвалення рішень.
8.Прроектування навчальної рефлексивної гри «Місто майстрів».
9.Взаємозв'язок підсистеми і надсистеми.
9
10.Компанія та ринкове середовище.
11.Дослідження та діагностика системи управління організацією.
12.Ігрове моделювання
13. Проектування системних змін у компанії
10
14.Технологічна сесія.
15.Інструментарій ігротехніки.
16.Технології та інструментарій у роботі управлінця.
17. Проектування навчальної гри «Місто Майстрів».
11
Штабна гра
«Місто Майстрів»
12
Індивідуальна підготовка до ігротехнічної практики (опрацювання управлінського інструментарію)
ІНДИВІДУАЛЬНА
СЕССІЯ
13
Ведучі ігрових груп - студенти «Школи Ключових Фігур».
Грою керують методологи та «доросла» ігротехнічна команда.
Для студентів ця сесія - досвід використання в ігровій моделі всього арсеналу технологій та інструментів рефлексивного управління.
Рефлексивна Гра «Місто Майстрів»
14
Рефлексивний аналіз ігрового досвіду управління малою групою (студенти - ігротехніки у грі).
Фіксація помилок і проблем, допущених у грі. Закріплення нового управлінського досвіду.
Рефлексивний аналіз усього пройденого курсу.
ТЕОРЕТИЧНО-ПРАКТИЧНА СЕССІЯ
ДЕ МИ ПРАЦЮЄМО?
ONLINE
Онлайн - досвід роботи зі студентами зі США, Балі, Німеччини, Франції та інших країн Європи.
OFFLINE
Навчання офлайн - основний майданчик, на якому офлайн відбувається сесія - лекції, настанови та інші загальношкільні дії.
ЧАСТКОВИЙ ONLINE
Група збирається в максимально зручному для всіх місці (Київ, Кишинів...) і працює в супроводі нашого співробітника, онлайн приєднання до основного майданчика, коли цього вимагає навчальний процес.
ЯК ПРОХОДИТЬ НАВЧАННЯ?
Весь курс навчання - 14 сесій, з яких 9 сесій - це лекції та дуже багато практики.
Навчання у нас - це не тільки пасивне слухання лекцій, це і «підготовка себе» до нового матеріалу, і закріплення теорії на рівні досвіду застосування, і, в межі, вже у школі набуття навички роблення всього того, що викладається.
Чотири сесії - ігрові, участь в іграх, у різних якостях - від гравців до ігротехніків. Одна сесія, тривалістю в півтора місяця, індивідуальна підготовка до участі в сесії «Місто Майстрів».
Крім цього - активна діяльність між сесіями.
