В игре «Ключевые Команды» играют корпоративные команды во главе со своим лидером — владеющим и/или управляющим бизнесом.
За час гри команди:
впораються зі своїми всередині командними проблемами — по вертикалі — лідер-команда, і по горизонталі між членами команди створять свої власні всередині командні «закони буття»;
вирішать проблеми у роботі команди на зовнішності — тільки в цій грі можна побачити, як команда працює на ринку та відкоригувати те, що не є ефективним;
переконаються, чи ефективна моя команда порівняно з іншими командами-учасниками;
познайомляться з групою задумників із цікавими бізнес-ідеями;
навчаться ефективним способам управління людиною, командою, корпорацією, ринком...
Але в цій банальності, - безперервно
світі, що змінюється, доводиться жити.
Можна сперечатися, що відбувається зараз,
на черговому витку змін, - керований
хаос чи некерований. Точка зору, що перемогла, ніяк не підкаже нам
відповіді на прості життєві питання –
що з цим усім робити та як жити далі.
Зрозуміло, що хотілося б краще.
Хотілося б чогось новенького і
цікавого з кимось зробити. Не
подумайте поганого! Замутити, у доброму
значенні цього слова. Зробити, створити!
Новий напрямок бізнесу, новий для
себе діяльність. І щоб вийшло
вигідно. І щоб те, що вийде в
в результаті, купували. І щоб сильно
не напружував процес.
Хотілось би….
От і нам хотілося б, щоб у всіх
все вийшло.
Ми подумали та вирішили зібрати тих, хто
готовий не лише хотіти, а й щось
робити, щоб «краще» настало.
Зібрати в гру «Ключові Команди -5».
Запросили корпоративні команди -
команду «поганяти», подивитися, як
працює, нових інструментів управління
додати, про майбутнє подумати, а може
і зробити прямо в грі те велике і
світле, від чого стане нарешті добре.
Запросили до гри спеціальну групу
– майже спецназ. Переможці конкурсного
відбір оригінальних бізнес-ідей. Хлопці
класні та ідеї мають бути цікаві.
Ще збирається і народ вільний, - ті,
хто гратиме без корпоративних
команд. Самі собі. Теж, я вам скажу,
неслабка компашка.
Так, ще й ми, методологи, підкинемо
дров та – мучать нас цікаві
питання, про соціальний капітал та
соціальні мережі, тільки однокласники
та Фейсбуки, а справжні мережі, які
можна і треба будувати у житті. І як
ці всі класні речі можна використати
з користю справи. Ось разом і шукаємо відповіді.
Пройшли перші п'ять днів гри "Ключові Команди -5" у Чабанку, але сама гра не закінчилася!