Головна » Проекти » Ключові Команди » Ключевые Команды - 5: «Новый Я»
5
4
3
2
1

Про Ключові команди

В игре «Ключевые Команды» играют корпоративные команды во главе со своим лидером — владеющим и/или управляющим бизнесом.

За час гри команди:

  • впораються зі своїми всередині командними проблемами — по вертикалі — лідер-команда, і по горизонталі між членами команди створять свої власні всередині командні «закони буття»;
  • вирішать проблеми у роботі команди на зовнішності — тільки в цій грі можна побачити, як команда працює на ринку та відкоригувати те, що не є ефективним;
  • переконаються, чи ефективна моя команда порівняно з іншими командами-учасниками;
  • познайомляться з групою задумників із цікавими бізнес-ідеями;
  • навчаться ефективним способам управління людиною, командою, корпорацією, ринком...

Детальніше про Ключові команди

 

Ключові Команди - 5: «Новий Я».

(Гра відбулася 3 листопада 2011)

Світ змінюється постійно. І це вже банальність.
Але в цій банальності, - безперервно світі, що змінюється, доводиться жити.
Можна сперечатися, що відбувається зараз, на черговому витку змін, - керований хаос чи некерований. Точка зору, що перемогла, ніяк не підкаже нам відповіді на прості життєві питання – що з цим усім робити та як жити далі.
Зрозуміло, що хотілося б краще. Хотілося б чогось новенького і цікавого з кимось зробити. Не подумайте поганого! Замутити, у доброму значенні цього слова. Зробити, створити! Новий напрямок бізнесу, новий для себе діяльність. І щоб вийшло вигідно. І щоб те, що вийде в в результаті, купували. І щоб сильно не напружував процес.
Хотілось би….

От і нам хотілося б, щоб у всіх все вийшло.
Ми подумали та вирішили зібрати тих, хто готовий не лише хотіти, а й щось робити, щоб «краще» настало. Зібрати в гру «Ключові Команди -5».

Запросили корпоративні команди - команду «поганяти», подивитися, як працює, нових інструментів управління додати, про майбутнє подумати, а може і зробити прямо в грі те велике і світле, від чого стане нарешті добре.
Запросили до гри спеціальну групу – майже спецназ. Переможці конкурсного відбір оригінальних бізнес-ідей. Хлопці класні та ідеї мають бути цікаві.
Ще збирається і народ вільний, - ті, хто гратиме без корпоративних команд. Самі собі. Теж, я вам скажу, неслабка компашка.
Так, ще й ми, методологи, підкинемо дров та – мучать нас цікаві питання, про соціальний капітал та соціальні мережі, тільки однокласники та Фейсбуки, а справжні мережі, які можна і треба будувати у житті. І як ці всі класні речі можна використати з користю справи. Ось разом і шукаємо відповіді.

Пройшли перші п'ять днів гри "Ключові Команди -5" у Чабанку, але сама гра не закінчилася!

По окончанию игры