КоЗа — це Корпоративне Замовлення, замовником якого є одна організація.
Коли перших осіб організації — директора та/або власника не влаштовує внутрішня ситуація, а заходи, що їх вживають, кардинально її не змінюють, наша компанія може вирішити будь-які управлінські проблеми замовника, в рамках проекту КоЗА.
Ми справді вирішуємо проблеми, а не залишаємо довірливому замовнику томи рекомендацій, які ніхто, ніколи і ніде не реалізовуватиме. КоЗа — це завжди штучна робота «по фігурі» замовника. Основною умовою для виконання такого проекту — є готовність Замовника брати участь у вирішенні своєї проблеми не лише грошима, а й собою, своїм часом та енергією.
Основна умова — наявність Замовника, який має задум бізнесу, націленого на створення організації та фінансову можливість для досягнення цієї мети. Ми підбираємо персонал, робимо команду, спільно з командою розробляємо покрокову програму створення організації з чітким поділом, хто що робить, у які терміни і хто за що відповідає.
За відсутності задуму бізнесу, але збереження двох інших умов ми беремося і за підбір інноваційної ідеї, на основі якої можна будувати організацію.
До нас звертається Замовник, у якого у компанії все, начебто гаразд, але є відчуття стагнації. Робота укладається у чотири етапи, описані нижче. При цьому якщо на 1 етапі з'ясовується необхідність нових предметних задумів та замовнику цікаво розвивати інноваційні напрямки, то на 2-му етапі ми підбираємо інноваційні ідеї, які можуть лягти в основу нових напрямків.
До нас звертається Замовник, у якого компанія погано почувається — персонал працює не так і робить не те, прибуток не влаштовує, конфлікти з будь-якого приводу і взагалі все вирішується тільки в кабінеті Головного. Робота укладається у стандартні 4 етапи. Якщо компанією управляють кілька акціонерів, то кореневою проблемою, що породила «хворобу» компанії, може бути проблема у взаєминах акціонерів. У цьому випадку необхідна участь у подальшій роботі всіх акціонерів.
Буває ситуація, коли компанія себе почуває прийнятно, але погано почувається власник, тому що компанія бадьоро і весело на ньому їде. Такий випадок передбачає створення керуючої компанії, яка поступово перехопить оперативне управління на себе. І таке у нашому досвіді є.
Ситуація, з якою звератються до нас -«хворий радше мертвий, ніж живий». Наприклад, купили завод, завод стоїть, винен усім, висококваліфікований персонал пішов, проблеми з обладнанням та технологіями, а також владою і бандитами. Таке замовлення було, справилися. Або, банк тривалий час працює «в нуль», грошей практично не просить, але й прибутку не приносить, репутація сумнівна, клієнтська база не збільшується, якщо продати, то лише за непрямою ціною. Не. банк, а валіза без ручки — «важко нести, тяжко кинути». Впоралися, повернули на ринок, господар передумав продавати. Робота з реанімації укладається у стандартні 4 етапи. Найчастіше З-ий етап включає кілька форм — це і гра, и семінари, та індивидуальні форми, і можливе залучення субпідрядником — юристів, фінансистів, інженерів.
В певних ситуаціях для вирішення проблем вищого рівня виникає потреба в об'єднанні зусиль різних організацій. У цьому випадку нами розробляється концепція такого об'єднання і головне, ми організуємо 2-3 — денний семінар, під час якого учасники реально домовляються про те, хто з ким, навіщо і як буде діяти у рамках такого об'єднання.
За результатом цього етапу:
В окремих випадках цей етап може бути окремим предметом договору.
За потреби — підбір персоналу та інноваційних ідей для нових напрямів бізнесу.
На цьому етапі наша команда робить проект подальшої роботи. Це може бути гра, семінари, спільна робота із субпідрядниками, або якась інша форма, винайдена під конкретного замовника та замовлення.
Відповідно до розробленої нами системи відбору та підбору персоналу, ми проводимо пошук та попередній відбір кандидатів. До закінчення етапу ми готуємо список кандидатів, які пройшли попередній відбір і готові брати участь у наступних етапах.
Гра — один із найефективніших інструментів. Основна умова —участь у грі персони замовника та персоналу відповідно до списку, узгодженого із замовником на попередньому етапі. Проводиться з відривом від виробництва тривалістю 3-5-7 діб. Тривалість залежить від предмета замовлення.
Семінари. Без відриву від виробництва. Тривалий термін застосування. Можуть бути засобом для вирішення локальних проблем, або, як продовження гри на етапі використання результатів.
Спільна робота із субпідрядниками здійснюється, якщо виникає необхідність залучення професіоналів для вирішення предметного завдання, у комплексі з вирішенням системної проблеми.
Реалізація спеціально винайдених форм роботи, наприклад, предметно-ігровий майстер-клас. Для одного із столичних банків нами розроблялася нова концепція. До того, як її впровадити та «переставити» банк на інші рейки і навіть переназвати, нам необхідно було зробити колектив банку співавторами розробки, оскільки при реалізації своєї ідеї не в виникає ефекту відторгнення. Для цього був розроблений ігровий майстер-клас, в ході якого протягом 3-х робочих днів презентувалася концепція. Презентація була побудована таким чином, що майбутні виконавці взяли активну участь у коригуванні основних положень. І до закінчення майстер-класу був готовий варіант концепції, що не суперечить інтересам учасників і більше того, у першому наближенні було створено програму впровадження.
Потрібно захотіти змінити свою ситуацію і не просто захотіти, а й почати це реалізовувати. Це іноді найскладніший процес.
Звертайтеся до нашого офісу, і ми організуємо вам КоЗу за повною програмою.
Чекаємо Вас!
Ми пропонуємо всім бажаючим зайти в розділ Гра, «Відповіді на розуміння. Крім того, можете ознайомитися зі списком клієнтів, які не забороняли оприлюднення факту співпраці, а в розділі «Учасники» представлені контактні телефони тих, хто брав участь у попередніх проектах та є їхньою згодою відповісти на запитання новачків. Тож, ласкаво просимо!