top of page

[

джерело ефективних команд та вирішення проблем управління

Медіа-Ключ

]

[

джерело ефективних команд та вирішення проблем управління

Медіа-Ключ

]

[

джерело ефективних команд та вирішення проблем управління

Медіа-Ключ

]

ЩО ТАКЕ ГРА?

Насамперед звернення до тих, хто приймає рішення про участь у наших рефлексивних іграх.

Подумай чи треба воно тобі, бо вхід у рефлексивні води — незворотний крок.

Чи коли-небудь вам здавалося ввечері, що день промайнув так швидко, що ви
й не помітили?

Ми всі живемо в, здається, безкінечному потоці рутинних подій навколо нас.
Іноді ми задоволені тим, що відбувається у нашому житті та на роботі, а іноді – ні.

Однак, будучи зануреними в цей потік, ми втрачаємо здатність аналізувати, що саме робить нас незадоволеними.
Ми просто занадто зайняті підтримкою рівня нашого поточного життя, щоб усвідомити, що ми можемо зробити, щоб покращити його — це так само неможливо, як перевірити підозрілий звук під капотом автомобіля, не зупинившись на узбіччі.

[

Гра — це саме те узбіччя, де ви можете безпечно зупинитися.

Гра — це 3,5 добовий захід, що проходить у різних готелях чи курортах, де група людей (як окремі особистості, так і команди) взаємодіють під керівництвом команди Медиа-Ключ, аналізуючи та обробляючи проблемні ситуації  у своїй діяльності, а потім розробляючи ефективні рішення, які вони використовуватимуть після повернення з гри.

]

Під час гри ви зануритись у подію, багату на взаємодії, під наглядом команди Медіа Ключ, яка має понад 40 років досвіду у спрямуванні своїх клієнтів на розробку рішень по виходу з проблемних ситуацій, використовуючи власні технології ефективного спілкування та рефлексивного управління.
І так — компанія Медіа Ключ не просто розробляє рішення за вас, як можуть запропонувати більшість бізнес-консультантів.


Замість цього ви отримуєте не тільки інструменти та техніки, створені та відточені протягом десятиліть, а й навички їх використання, які дозволять вам зробити це самостійно та підтримувати досягнутий прогрес протягом років після вашого від'їзду з гри.
Щоб підсумувати метафору узбіччя — коли ви прибуваєте на гру, ви отримуєте можливість працювати над проблемами у вашої діяльності,  маючи перерву від того самого безкінечного потоку рутинних подій, що оточують вас там.
Отже, ви зможете безпечно перевірити ті дивні звуки з-під капота вашого автомобіля, зрозуміти, що не так, і виправити це, використовуючи інструменти та досвід команди Медіа Ключ, яка знаходиться поруч з вами на цьому узбіччі, подаючи вам той самий гайковий ключ, що вам потрібен.

І, звичайно, в нас є печиво, доступне протягом всіх днів гри.

ЯК ПРАЦЮЄ МЕДІА-КЛЮЧ?

ВЖЕ СПРОБУВАЛИ ГРУ

В гру заходять гравці з проблемних ситуацій в діяльності, з ціллю на гру

В ігровій моделі гравці знаходять

 інструменти для зміни своєї проблемної ситуації

Набувають досвіду та первинної навички використання інструментів рефлексивного управління, системного мислення та діяльності

Виходять із гри із планом впровадження у діяльність нових інструментів

Впроваджують у діяльність та у життя плани на майбутнє, створені у грі

ЯК ПРАЦЮЄ МЕДІА-КЛЮЧ?

ВЖЕ СПРОБУВАЛИ ГРУ

В гру заходять гравці з проблемних ситуацій в діяльності, з ціллю на гру

В ігровій моделі гравці знаходять

 інструменти для зміни своєї проблемної ситуації

Набувають досвіду та первинної навички використання інструментів рефлексивного управління, системного мислення та діяльності

Виходять із гри із планом впровадження у діяльність нових інструментів

Впроваджують у діяльність та у життя плани на майбутнє, створені у грі

НАПИШІТЬ НАМ

Одеса, вул. В. Арнаутська, 19


І ЩЕ ПАРУ СЛІВ

Гра — це сконцентроване життя, з усімаперипетіями, радощами маленьких та великих перемог і гіркотою дріб'язкових поразок, які часто
корисніше перемог.

Більшість учасників після гри не можуть підібрати слів, щоб описати що це. 


Найчастіші враження від них звучать так:

«Гра це просто Вау!»


«Це розділило життя на До та Після!»


«Наступний раз приїду з командою!»

«Це неможливо пояснити, але обовʼязково треба прожити»

«Як я жив/ла раніше?»
«Це вибух мозку!»

Цікаво, а як би гру описали Ви?

ЯК ПРАЦЮЄ МЕДІА-КЛЮЧ?

ВЖЕ СПРОБУВАЛИ ГРУ

В гру заходять гравці з проблемних ситуацій в діяльності, з ціллю на гру

В ігровій моделі гравці знаходять

 інструменти для зміни своєї проблемної ситуації

Набувають досвіду та первинної навички використання інструментів рефлексивного управління, системного мислення та діяльності

Виходять із гри із планом впровадження у діяльність нових інструментів

Впроваджують у діяльність та у життя плани на майбутнє, створені у грі

ХТО З КИМ ГРАЄ?

Гра - це завжди модель.
Якщо гра для однієї компанії, то це модель компанії.
Якщо гра для сімей, то модель сім'ї.
Якщо це відкрита гра, то це модель ринку.
У відкритій грі створюються групи і кожна група стає фактично моделлю компанії на ринку.
Група сама, під наглядом і за допомогою ігротехніків визначається зі своїм продуктом, який буде виносити на ігровий ринок. І створює цей продукт.
Ну а потім, усе як у житті! 


Групи стають командами, ігротехніки і в цьому їм допомагають, і починають грати - вони досягають своїх цілей на ринку, виносячи й удосконалюючи свої продукти. 
У повній відповідності з шаховою аналогією, про яку написано вище.  Ігрова команда аналізує ситуацію в грі, розуміє, як вона її хоче змінити, щоб досягти своєї мети на гру, і робить ходи - впливає на іншу групу, щоб отримати потрібні їй зміни.  Вийде домогтися мети чи не вийде - ігрове життя покаже! Але з'являється досвід управлінського впливу на ринкову ситуацію, а отже, матеріал для рефлексивного аналізу.  А отже, за результатами рефлексивного аналізу, по-перше, наступний хід можна зробити ще крутішим (крутизну вимірюють — досягнуто мети на цей раз чи ні, просуває чи просуває групу результат до мети на гру, чи ні), а по-друге, гравці навчаються, аналізуючи досвід і розуміючи, які стратегії дії команди на ринку є робочими, а які ні, які треба залишати собі в скарбничку на майбутнє, а які треба змінювати.
І головне, ніхто нічим не ризикує!

КЕРУЄШ ГРАЮЧИ,
ГРАЄШ КЕРУЮЧИ

Чи граєте ви в шахи? Якщо граєте, то зрозуміти аналогію нашої гри з шахами простіше, хоча, якщо і не граєте, то точно бачили, як грають інші.

Якщо подивитися на все, що відбувається під час шахової гри з висоти «пташиного польоту», то ви побачите шахістів, які, граючи своїми фігурами, реалізують свої стратегії на шаховій дошці з певною метою. Шахіст дивиться на ситуацію на шахівниці, аналізує її і робить хід, який змінить ситуацію на дошці і в перспективі має призвести до досягнення його мети на гру (перемога, нічия, якомога довше протриматися, щоб зрозуміти стратегії гросмейстера...).

А тепер уявіть собі, що ви граєте в таку гру, в якій ви одночасно і шахіст, і шахова фігура. Що це означає? Ви дивитеся на ігрове поле, на якому граєте ви та інші команди-гравці. Аналізуєте ситуацію, яка складається і самі своєю командою робите ходи, які змінюють ситуацію і в перспективі приводять вас до досягнення тих цілей, які ви собі поставили на цю гру. Самі гравці дивляться й аналізують ситуацію на ігровому полі, самі ставлять собі цілі щодо зміни ситуації для досягнення своїх цілей і самі собою роблять ігрові ходи для зміни цієї ситуації. Так от, рефлексивна гра від компанії «Медіа-Ключ» і є така гра.

ДЕ ТА СКІЛЬКИ?

Тривалість гри 3-5-7 діб в умовах відриву від виробництва та звичайних місць проживання гравців, наприклад, у пансіонаті або на базі відпочинку.

Найближчі ігри на головній сторінці

ЩО ОБГОВОРЮЮТЬ ТА ЯК ГРАЮТЬ?

Зазвичай у грі збираються 35-70 осіб.
Гра за особливою технологією ділиться на групи.
Кожну групу ведуть ігротехніки.

Загальноігрова робота може проходити в різних формах.
Загальноігрові форми ведуть ведучі гри.


Правила гри — є. З тим, як вони з'являються і пред'являються - розбирайтеся самі. Гра в нас рефлексивна. А рефлексія дає відповіді на багато питань. 
Робочий день починається з 10.00 (може 8, може 9, як група вирішить) і закінчується після опівночі. Починаючи з певного часу ігротехніки щосили намагаються вкласти гравців спати, розуміючи, що, незважаючи на шалений драйв, дуже цікаву тему, небажання упустити можливість якомога більше всього спробувати, перед наступним робочим днем не завадило б поспати.

І ще.
Рефлексивна гра — це саме гра, не тренінг, не конференція і не семінар. 
Гра — це сконцентроване життя, з усіма перипетіями, радощами маленьких і великих перемог і гіркотою дріб'язкових поразок, які часто корисніші за перемоги.

ЩО МОЖНА ОТРИМАТИ В ГРІ?

Гра - це такий простір, у якому можна без жодного ризику для своїх ресурсів, репутації, взаємовідносин у команді, змінювати свої власні стратегії та дивитися:

  • а новий я, який взаємодіє з іншими по-іншому — це ОК чи ні? 
  • а мої звичайні стратегії поведінки працюють чи їх треба змінювати?
  • а новий продукт, ідея бізнесу, стартап цікаві ринку чи ні?
  • а мої способи виведення продукту на ринок адекватні ринку чи треба придумувати нові?
  • а звичні способи поведінки команди на ринку - дають потрібний результат чи треба відпрацьовувати нові?

У грі можна визначати, що працює, а що ні, і або забрати з собою те, що працює, або змінювати те, що не працює, і знову пробувати прямо в цій же грі.
І головне, якщо в командного гравця вийде в моделі свій продукт зробити супер затребуваним, то, забираючи із собою способи, за допомогою яких він цього домігся, він можеш усе це зробити і в житті теж.

Крім усього перерахованого в наших іграх гравці отримують інструменти, досвід і первинні навички рефлексивного аналізу, рефлексивного управління, системного мислення і діяльності, командоформування, ринкової взаємодії на основі рефлексивного аналізу і розуміння ситуації, в якій діють і ще дуже багато всього супер корисного! Причому різні гравці отримують різний «обсяг корисностей». У грі діє принцип «наскільки ти грі віддався, стільки ти «корисностей» отримав».
Ось як свій ігровий досвід описав один із наших гравців
«Для прикладу, як це працює, опишу мій досвід: На своїй другій грі я поставив завдання «перестати все робити самому», оскільки я став вузьким горлечком своєї ж компанії. Приїхав на гру і знову почав робити все сам. Усвідомивши це (спасибі ігротехнікам), я пробував різні способи роботи з групою: просто зникнути/дати завдання і зникнути/дати завдання прийти в кінці перевірити тощо. 
Перші 5 походів не дали результату, але з шостої спроби вийшло знайти правильний баланс і вже за кілька днів така модель працювала в моїй компанії. Гра дозволила мені за 3 дні безпечно набити 5 шишок і знайти потрібний підхід, який я відвіз із собою».

bottom of page