top of page

Школа ключових фігур

Старт курсу 2024/2025 - 20-23 червня 2024 року

Ключова Фігура - управлінець, який системно мислить і системно веде бізнес, володіє технологіями рефлексивного аналізу та управління, здатний створювати інструменти управління, адекватні нестандартним ситуаціям.

ШКОЛА КЛЮЧОВИХ ФІГУР,  ЗАСНОВАНА 2010 РОКУ, НАВЧАЄ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ ДО ВЕДЕННЯ БІЗНЕСУ, РЕФЛЕКСИВНОГО УПРАВЛІННЯ. 
АВТОРСЬКА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ.

КОМПАНІЯ «МЕДІА-КЛЮЧ»
РОЗВИВАЄ УПРАВЛІНЦІВ І КОМПАНІЇ 

випускники
школи:

  • розглядають діяльність, як систему; 
  • розуміють і враховують взаємозв'язки та взаємодії в бізнес-системі;
  • забезпечують системний баланс за низкою підстав (позиційні конфлікти, функції-повноваження-відповідальність тощо). 
  • розуміють і враховують інтереси тих, ким керують; 
  • створюють команди, які досягають командних цілей та успіху в бізнесі; 
  • володіють і використовують у житті та в діяльності технології рефлексивного аналізу та рефлексивного управління; 
  • і багато іншого...

Фінансові умови

Вартість навчання - 400 євро. 

Тривалість сесій 3 дні - п'ятниця, субота, неділя.

Як виняток і за домовленістю можуть бути зміни в днях тижня. Графік сесій повідомимо заздалегідь найближчим часом.

Тривалість між сесіями

До кожного студента прикріплений куратор.

1 раз на місяць відкрита ОСА (відкритий семінар акторів) - обговорення кейсів щодо впровадження в діяльність інструментів.
 
Чат (ФБ + Телеграм) з обговорення проблем у бізнесі та навчання.

ДЕ МИ ПРАЦЮЄМО?

ONLINE

Онлайн - досвід роботи зі студентами зі США, Балі, Німеччини, Франції та інших країн Європи.

OFFLINE

Навчання офлайн - основний майданчик, на якому офлайн відбувається сесія - лекції, настанови та інші загальношкільні дії.

ЧАСТКОВИЙ ONLINE

Група збирається в максимально зручному для всіх місці (Київ, Кишинів...) і працює в супроводі нашого співробітника, онлайн приєднання до основного майданчика, коли цього вимагає навчальний процес. 

ЯК ПРОХОДИТЬ НАВЧАННЯ?

Весь курс навчання - 14 сесій, з яких 9 сесій - це лекції та дуже багато практики. 

Навчання у нас - це не тільки пасивне слухання лекцій, це і «підготовка себе» до нового матеріалу, і закріплення теорії на рівні досвіду застосування, і, в межі, вже у школі набуття навички роблення всього того, що викладається. 

Чотири сесії - ігрові, участь в іграх, у різних якостях - від гравців до ігротехніків. Одна сесія, тривалістю в півтора місяця, індивідуальна підготовка до участі в сесії «Місто Майстрів». 

Крім цього - активна діяльність між сесіями.

14 сессій

1

Старт 20 июня в четверг в 16:00.
Финиш - вечер воскресенья. 

Гра відкрита - для студентів + вільний доступ.

РЕФЛЕКСИВНА ГРА 

2

1. Системно-діяльнісний підхід.

2. Основи системної методології.

3.  Відмінності та особливості предметної та управлінської діяльності.

4.  Функціональна формула предметної діяльності.

5  Делегування.

ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНІ СЕСІЇ

3

6.  Функції - повноваження - відповідальність.

7.  Баланс тріади «функції - повноваження - відповідальність».

8.  Постановка завдань.

9.   Управлінська діяльність.

10.  Архітектура бізнесу.

     
 

4

11.  Позиційні та системоутворювальні конфлікти.

12.  Технологія роботи з конфліктами.

13.Схема «Ромашка».
14.Команда і формування команд.
15.Особливості команди в поточній ситуації.

     
 

5

16.Формування команд для виконання шкільного завдання.

17 Режими функціонування та розвитку.

18. Що необхідно для успішного функціонування компанії.

19.Управління розвитком компанії.

     
 

6

Рефлексивна гра «Управлінець VS Невизначеність» 

Набуття ігрового досвіду «засвоєння» та використання інструментів і технологій рефлексивного аналізу та управління.

ІГРОВА СЕСІЯ
 

7

1.Стратегія розвитку компанії.
2.Програма розвитку і «Мультфільм».
3. що робити, коли не знаєш, що робити?
4 Принцип «Велика Книга».
5.Проведення переговорів.

ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНІ СЕСІЇ

8

6.Мотивація і самомотивація.
7.Ухвалення рішень.
8.Прроектування навчальної рефлексивної гри «Місто майстрів».
9.Взаємозв'язок підсистеми і надсистеми.

  
 

9

10.Компанія та ринкове середовище.
11.Дослідження та діагностика системи управління організацією.
12.Ігрове моделювання 
13. Проектування системних змін у компанії

  
 

10

14.Технологічна сесія.
15.Інструментарій ігротехніки.
16.Технології та інструментарій у роботі управлінця.
17. Проектування навчальної гри «Місто Майстрів».

  
 

11

      

Штабна гра
«Місто Майстрів»

12

Індивідуальна підготовка до ігротехнічної практики (опрацювання управлінського інструментарію)

ІНДИВІДУАЛЬНА 
СЕССІЯ

13

Ведучі ігрових груп - студенти «Школи Ключових Фігур».
Грою керують методологи та «доросла» ігротехнічна команда.
Для студентів ця сесія - досвід використання в ігровій моделі всього арсеналу технологій та інструментів рефлексивного управління.

Рефлексивна Гра «Місто Майстрів»

14

Рефлексивний аналіз ігрового досвіду управління малою групою (студенти - ігротехніки у грі).
Фіксація помилок і проблем, допущених у грі. Закріплення нового управлінського досвіду.
Рефлексивний аналіз усього пройденого курсу. 

ТЕОРЕТИЧНО-ПРАКТИЧНА СЕССІЯ

bottom of page